Moj popis blogova

petak, 23. studenoga 2012.

NAJBOLJI PRIJATELJ

PRIJATELJ


  Moj najbolji prijatelj i ja družimo se još od malih nogu. Uvijek smo išli svugdje, radili smo svakakve gluparije, ali ono najvažnije čuvali smo jednom drugom leđa. Naravno nismo uvijek bili si dobri, puno smo se puta posvađali, pa se durili jedno na drugo i čak po mjesec dana. Ali kao u pričama uvijek je bio sretan svršetak. 
On mi je najbolji prijatelj zbog toga što smo se uvijek zajedno igrali, družili i svađali oko mnogih stvari, ali najvažnije je to da je uvijek bio uz mene. Po ljeti najviše igramo nogomet, pa nekad i košarku. Kada smo na plaži na molu skačemo na glavu i igramo vaterpolo sa malom lopticom. A kada se smrači, uzmemo štap i odemo na pecanje.Kada ulovimo koju ribicu odmah ju bacimo u more, mi to radimo iz gušta. Ali kada je riječ o nogometu onda nema pecanja, onda palimo TV i navijamo za naše VATRENE. Jednostavno imamo puno toga zajedničkog.

Nema komentara:

Objavi komentar