Moj popis blogova

srijeda, 21. studenoga 2012.

MOJ BUDUĆI POSAO

POSLOVI IZ SNOVA


U životu bi htio postati geodet.Geodetski posao jako mi je zanimljiv jer se u njemu određiva veličina i oblik Zemlje, te prikupljanje i obradu podataka koji su neophodni za
određivanje Zemljinog polja sile teže kao i položaja, veličine, oblika i površine bilo kojeg njenog dijela.Geodezijom bi se bavio zbog toga što mi je taj posao jako zanimljiv i jer se u njemu mjeri i računa.Naravno da bi došao do tog posla potrebne su još godine truda i rada.Trebao bi ići u srednju gimnaziju ili u srednju geodetsku, pa na geodetski fakultet i na posao.Ali nije samo geodezija čime bi se bavio u životu, htio bi biti i skijaš kao Ivica Kostelić i Janica Kostelić, oni su mi najveći uzori jer su se pokazali da imaju volju i da imaju želju za pobjedom.U skijanju je potrebno: velika snaga u nogama,puno novaca, dobar skijaški trener i skije. Naravno u Svjetski skijaški kup je jako teško upast, pa ču ja radije nastaviti sa geodezijom, a skijanjem ču se baviti kade če Ivica Kostelić otići u mirovinu.Ali time se još neću zamarat jer imam još dosta vremena za razmišljanje pa ču se do 4.srednje samo učiti.

Nema komentara:

Objavi komentar