Moj popis blogova

srijeda, 21. studenoga 2012.

MOJI HOBIJI

HOBI


GITARA je žićani instrument koji ima šest žica. Gitara je prepoznata kao jedna od primarnih instrumenata u bluesu, countryu i rocku. Ja na gitari najčešće sviram hrvatke rock bendove:opća opasnost, divlje jagode, prljavo kazalište, parni valjak, crvena jabuka...  SKIJANJE je sport ili rekreacija koji je napočetku služio za transport. Skijati se možemo samo na zasnježenim površinama pomoću skija. Prvi počeci skijanja su bili sa sedam godina  odkada sam sa tatom otišao po svoje prve skije, i otkada me je tata otpeljao na veliki brijeg gdje sam se raspao. PETARDE su eksplozivna sredstva, odnosno, imitacija eksplozivnog streljiva. Znam da petarde baš i nisu najbolji način zabave po zimi, ali ja i moji prijatelji pucamo petarde svake nove godine, ili svakog vikenda kada nam je dosadno pa onda izvodimo gluposti. VATROGASCI su osobe koje su obučene za gašenje požara, sudjelovanje u provedbi preventivnih mjera zaštite od požara i eksplozija. Eto bavim se vatrogastvom i učimo razne načine gašenje požara, idemo na natjecanja i ako smo dobro napravili vježbu nekada čak dobijemo i pehar.

Nema komentara:

Objavi komentar