Moj popis blogova

srijeda, 12. prosinca 2012.

1. Stephen Hawking

STEPHEN HAWKING

Stephen Hawking je teoretski fizičar. 1974. postao je članom Kraljevskog društva iz Londona, jednog od najstarijih znanstvenih udruženja na svijetu. Poznat je po doprinosima na poljima kozmologije i kvantne gravitacije. U mladosti je obolio od amiotrofične lateralne skleroze pa potpuno nepokretan, u kolicima, vremenom je izgubio i sposobnost govora. Stephen Hawking rođen je 8. siječnja 1942 i dijete je dr. Franka Hawkinga i istraživačke biologinje Isobel Hawking. Na University Collegeu, Hawking se specijalizirao u fizici.

Broj komentara: 9:

  1. Ne sviđa mi se što je jedan tako dobar teoretski fizičar obolio od amiotrofične lateralne skleroze i izgubio sposobnost govora.

    OdgovoriIzbriši
  2. meni je isto jako žao što je obolio i izgubio sposobnost govora, te postao nepokretan.Vjerujem da je bio dobar čovjek, kao što je bioi teoretski fizičar.

    OdgovoriIzbriši
  3. tužno je to što je u mladosti obolio, a tako je sposoban čovjek, barem što se tiče fizike

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš mi ga je žao što je tako obolio mladdost.

    OdgovoriIzbriši
  5. to je baš zanimljivo kako je obolio u mladosti

    OdgovoriIzbriši
  6. Sviđa mi se što je postao članom Kraljevskog društva iz Londona...

    OdgovoriIzbriši
  7. Sviđa mi se što se specijalizirao u fizici

    OdgovoriIzbriši
  8. žao mi je što je u mladosti obolio od amiotrofične lateralne skleroze i što je izgubio i sposobnost govora.

    OdgovoriIzbriši